a vipy z biedronki potrafią uczesać :)

Name:

Komentarze:

15.02.2009, 09:51 :: 83.238.76.68
kompot
walentynki walentynki
kazdy szuka swojej dziewczynki :)

14.02.2009, 19:11 :: 83.238.230.159
chodza-ulicami-ludzie
blondynka - londynka..

14.02.2009, 11:50 :: 83.7.167.164
Marl Pogromca
Wariatka.

13.02.2009, 22:56 :: 83.238.238.140
chodza-ulicami-ludzie
ty też masz, tylko taki inny;p

13.02.2009, 22:47 :: 83.238.76.68
kompot
tak :)

tzn ty masz swoj a ja nie..

:)

13.02.2009, 22:24 :: 83.238.238.140
chodza-ulicami-ludzie
ihihihihihiiiii;> no bo ja jestem asia a ty jesteś kompot. mamy swoje okresy;D;p

13.02.2009, 22:04 :: 83.238.76.68
kompot
no ze juz sie tak nie gryziemy :p

13.02.2009, 22:02 :: 83.238.238.140
chodza-ulicami-ludzie
że niby w czym?

13.02.2009, 11:47 :: 83.238.76.68
kompotik
ale lustro - nie zauwazyłaś lekkiej poprawy? :p

13.02.2009, 10:26 :: 77.253.38.102
chodza-ulicami-ludzie
lustro, wyczuwam ironie w tym co napisałaś poniżej.. ;p

12.02.2009, 23:54 :: 83.21.113.10
lustro
Ależ oczywiście, że jesteście sympatyczni, dla siebie nawzajem zwłaszcza :D

12.02.2009, 18:52 :: 83.7.149.151
Marl Pogromca
Kocham...nas:D

12.02.2009, 16:48 :: 77.252.91.132
Kamil
ah, Martyna, Martyna.... :P

12.02.2009, 13:25 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
Marl, jesteś już nasza!;p po takiej wycieczce nie waż sie mówić o nas /oni/:D

12.02.2009, 13:24 :: 83.238.76.68
kompotik
jacy /oni/ marl? przycież ty to my :)

12.02.2009, 13:22 :: 83.7.149.151
Marl Pogromca
Oni podobno nawet się ze mnie nie nabijają:D

12.02.2009, 12:46 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
lustro, nikt się z Ciebie nie śmieje.. my jesteśmy miłymi sympatycznymi ludźmi otwartymi na nowe znajomości:) zapraszamy (ja zapraszam w imieniu wszystkich;)

martoś, Ciebie nie musze zapraszać, masz adres przecież:) daleko z reszta nie mamy do siebie;p

12.02.2009, 10:33 :: 83.21.113.10
lustro
"nie zorientowałam" osobno miało być :]

12.02.2009, 10:32 :: 83.21.113.10
lustro
Mnie też niesłychanie ten pomysł cieszy i udaję, że się niezorientowałam, iż ktokolwiek tu mógłby choćby próbować się ze mnie śmiać.
xD

11.02.2009, 22:43 :: 83.23.98.171
martoś
ja też, ja też chcę! ;p

11.02.2009, 21:55 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
kompot, wiedziałam, że cie ucieszy ten pomysł:>

11.02.2009, 21:31 :: 83.238.76.68
kompotik
klawy pomysł! na bank nie była :)

i jeszcze /lustro/ rozwine Ci skrot - ojcowski park narodowy

11.02.2009, 21:28 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
ojej. zabierzmy ją (lustro) do opn'u to zobaczy:)

11.02.2009, 21:24 :: 83.238.76.68
kompotik
no moze nie - przepraszam

to ja sie smialem :)

ale "miniaturka kościoła"... :D :D :D

11.02.2009, 21:06 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
a w życiu! nie śmieje się z lustra. o czym ty mówisz?:|

11.02.2009, 20:46 :: 83.238.76.68
kompotik
makieta - rakieta..
asia ty nie - ty sie nie smiej z lustra

:)



11.02.2009, 18:29 :: 77.253.43.137
chodza ulicami łosie
makieta:)

11.02.2009, 16:13 :: 83.238.76.68
kompotik
lustro - to jest z zapałek :D

11.02.2009, 16:09 :: 84.10.246.89
antyprykator
drewniana miniaturka kosciola na parkingu :D:D:D

11.02.2009, 14:31 :: 77.253.36.109
chodza-ulicami-ludzie
lusterko, to nie jest żadna miniaturka kościoła - to jest kościoł na wodzie w Ojcowie! Marl, opowiedz koleżance legende i historie..:)

11.02.2009, 14:30 :: 77.253.36.109
chodza-ulicami-ludzie
Kamil, żabo.. :)

11.02.2009, 14:13 :: 79.185.136.203
lustro
Szaleni podróżnicy :P
Ej, co to za drewniana miniaturka kościoła znajdująca się na parkingu? :O

11.02.2009, 13:34 :: 83.7.131.13
Marl Pogromca
No Kompot!Widzę,że moja wczorajsza reprymenda dała Ci do myślenia:) Aha, fajnie zrobiłeś ten kościół.

11.02.2009, 11:42 :: 77.252.91.132
kamil
Aska, ogarnij sie...

;p

11.02.2009, 10:14 :: 83.238.76.68
kompotik
ja tam widze cie z aparatem przy kosciolku - wyszly ci jakie zdjecia? :)


11.02.2009, 10:00 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
kurde, no nie przesadzaj, co?:P

11.02.2009, 09:47 :: 83.238.76.68
k
asia pół-człowieka :p

11.02.2009, 00:15 :: 77.253.43.137
chodza-ulicami-ludzie
na 1. wyszlam jak pokurcz!:D za to Kamil.. napatrzec sie nie moge..
< zakochany > :) wiesz Kam, taki tani podryw, o tej godzinie nie stać mnie na nic wiecej;)